Horvátországi nyaralások

Wekerletelep a Facebookon

Málna és Mogyoró

gyerekekről - babákról, kicsikről, nagyokról; szülinapi partik, játékok, versek, rajzok, dekorációk, kézműveskedések, receptek

Friss topikok

Linkblog

Heti átlagok

2010.05.30. 22:57 Málna és Mogyoró

Ezen a héten ötször főztem – megfelel a heti átlagomnak

Hétfőn: borsófőzelék csirkemellel

Kedden: nem főztem, maradék húslevest ettünk

Szerdán: tökfőzelék tükörtojással

Csütörtökön: sült paradicsom + tepsiben sült újkrumpli

Pénteken: rozmaringos lazac rizzsel és tartármártással

Szombaton vendégségben voltunk, kerti partin

Vasárnap: balkáni bőségtál

 

 

 

 

Ezen a héten két filmet láttam: Jackie Brown és Tégla – 50%-kal több, mint a heti átlag

 

Ezen a héten 6 órát töltöttem mások holmija utáni elpakolással (na jó, a saját holmijaim is) - 1 órával kevesebb, mint a heti átlag

 

Ezen a héten kétszer voltam tornán  – 50%-kal több, mint a heti átlag

 

Ezen a héten háromszor látogattam meg a nagyit a kórházban – megfelel a kéthetenkénti átlagnak

 

Ezen a héten háromszor ültem biciklin – megfelel a heti átlagnak

 

Ezen a héten nagyon sokat nevettem a kisebbik lányunkon - megfelel a heti átlagnak

 

Ezen a héten két könyvet olvastam párhuzamosan - 50%-kal több, mint a heti átlag

 

Ezen a héten egyszer meditáltam – 50%-kal kevesebb, mint a heti átlag

 

Ezen a héten talán egy kicsit jobb voltam, mint az előző héten...

 


Szólj hozzá!

Címkék: heti átlag

A bejegyzés trackback címe:

https://malnaesmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr492043590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása